Bejelentkezés

Remember Me
Flamingo Flamingo Your World © Minden jog fenntartva

Amerikai utazásunk - Las Vegas

Vegasban sajnos csak egy éjszakát sikerült eltöltenünk, de az tartalmas volt. Ha visszamennék Amerikába, Vegas lenne az egyik célpont. Viszont ami meglepő, hogy 11-kor már alig volt nyitva valami, a kaszinókon kívül, és a tömeg is elvonult az utcákról. Enni is már csak a mekiben tudtunk, mert nem találtunk nyitva egy éttermet sem. Gondolom, mivel szezonon kívül voltunk, plusz hétköznap ez megszokott arrafelé. Én nem erre számítottam, azt hittem éjjel-nappali az egész cirkusz.

Egy komplett lakásban laktunk a strip mellett, ami nagyon közel volt mindenhez és viszonylag olcsó volt. Vegasban nem a szállás a drága, hanem a játék és a programok. Tettünk egy jó kis sétát a stripen és sikerült elcsípnünk egy akciós jegyet a Cirque Du Soleil-be, aminek nagyon örültem.

Sietnünk kellett vissza a hotelünkbe, ha oda akartunk érni az előadásra. Emiatt sajnos a Belaggio előtti vízjátéknak csak a végét láttuk. Az előadás a Treasure Islandben volt. Elképesztő, hogy ezek a szállodák milyen hatalmasak. A Mistere-t néztük meg, eszméletlen volt és leírhatatlan, minden percét élveztük. Csak ajánlani tudom mindenkinek, hogy nézzen meg egyszer egy ilyen előadást! Nem is gondoltam volna, hogy ezek ilyen jók, de azóta teljesen függők lettünk és már Budapesten is elmentünk az előadásukra.

Las Vegas egyébként jobb, mint amire számítottunk, napközben csomó program és lehetőség van, és persze éjszaka is. Mi nem vagyunk nagy játékosok, egyedül a félkarú rablóval gyakorlatoztunk egy kicsit, persze vesztettünk, de úgy gondoljuk, hogy 1-2 napra még megérné visszamenni. Már tervezzük a következő utunkat, ami most kimaradt Miami, San Francisco és talán újra eljutunk Vegasba is.

Gubacsi Judit

Kedves Látogató,
köszönöm, hogy itt vagy, ha bármilyen kérdésed van emailben felteheted!