Bejelentkezés

Username *
Password *
Remember Me
Az Empire State Building tetejéről Az Empire State Building tetejéről Your World © Minden jog fenntartva

Két hét Amerikában

2011-es amerikai utazásunk zanzásítva, ezernyi élményünk származik onnan és ebben az életben még vissza kell menni nincs mese. Most csak két hetet töltöttünk el ott, de azt hiszem kihoztuk belőle a maximumot. Pihenni nem sokat pihentünk, de nem is azért mentünk.

repültünk New Yorkba, utaztunk limoval, laktunk a Times Square-en, voltunk Uptownban és Downtownban, vettem 4 cipőt, ettünk Mcdonaldsban, Burger Kingben, Subwayben, Red Lobsterben, hotdogot az utcán, chesecake-et, steaket, lazacot, rákot, Wendysben, Dunkin Donatsban, fagyiztunk, chipseztünk, kávéztunk, (hozzátenném, hogy nem híztunk) felmentünk az Empire State tetejére, eltévedtünk a Macysben, Bloomingdalesben, Walmartban, átmentünk Brooklynba, kompoztunk a Hudsonon, lefotóztam ezerszer a szabadság szobrot és a Brooklyn hidat, sétáltunk Chinatownban, vacsiztunk Little Italyban, ittam cosmopolitant egy rooftop bárban,

repültünk Los Angelesbe, béreltünk Chevrolet Camarot, kocsikáztunk a Sunset Blvd-on, a Rodeo Drive-on, Beverly Hillsben, Malibun, Venturan, belementünk az óceánba Santa Monican, laktunk a Queen Maryn, simogattunk ráját, tengericsillagot, medúzát az Ocean of the Pacificben, a Universal Studioban átéltünk egy Godzilla támadást, egy metrókatasztrófát, egy dinoszaurusz támadást, egy folyóáradást, egy cápatámadást, felrobbantunk kétszer, találkoztunk múmiákkal és benne voltunk a Simsons Familyben, megnéztük a szülifeli házakat és egy repülőgéproncsot, laktunk a 66-os út mellett, megvártuk a Grand Canyonnál a naplementét, játszottunk és buktunk Vegasban, ámultunk a Cirque du Soleil-en.

Röviden és tömören ennyi, de biztos százezer dolgot kihagytam. Majd írok részletesen is meg hosszabban is. A következő bejegyzésem a hotelekről fog szólni amikben laktunk, hogy legyen egy kis szakmai része is a dolognak.

Gubacsi Judit

Kedves Látogató,
köszönöm, hogy itt vagy, ha bármilyen kérdésed van emailben felteheted!