Bejelentkezés

Username *
Password *
Remember Me
Los Angeles-i lakosztályunk Los Angeles-i lakosztályunk Your World © Minden jog fenntartva

Amerikai hotelek

Ahogy ígértem itt a poszt a hotelekről ahol laktunk a körutunk során. Európához képes úgy éreztük, hogy elmaradottabbak egy-két dologban, ami nálunk megszokott úgy látszik ott nem mindenhol. Például: nem volt minibár, széf, hajszárító, tusfürdő, internet egy-egy hotelben. Sőt az internetért szinte mindenhol fizetni kellett, a recepciónál is. De összességében az összes hotel szép volt, vagy jó helyen volt és a szobák tiszták, az ágyak pedig hatalmasak.

Az első hotel ahol laktunk a New York-i The Manhattan at Times Square Hotel.

A hotel elhelyezkedése tökéletes a Times Square-től egy-két percre, Manhattan közepén található. Innen gyalog mentünk az Empire State-hez és a Central Parkhoz is. (egyébként fél Manhattant gyalog jártuk be, nem véletlenül a sétálók városa, csak egy jó sportcipő kell) A lobby nagyon szép volt, 5 számítógép állt a vendégek rendelkezésére, ami éppen elég is volt. A személyzetet csak lehúzni tudom, egyáltalán nem segítőkészek, mindenben megnehezítették az utazásunkat, amiben csak lehetett. (bőrönd elhelyezés, szoba becsekkolás) A szobánk a régmúltat idézte, ósdi tapéta, a fürdőben is!

Ami a legfontosabb, az ágy hatalmas, kényelmes és tiszta. Szemben óriási tv, látszik, hogy ott mi a fontossági sorrend. A kilátás nem rossz, elvégre NY-ban vagyunk. A klímával szerintem valamilyen intim kapcsolat köti össze őket, mindenhol imádják és használják fagyásig. Mi első nap fűtéssel próbálkoztunk, ami nem jött össze, ezután minden elemet el kellett távolítani a klímaberendezésekből, hogy sikerrel járjunk. Internet a szobában pénzért, és saját laptoppal a lobbyban is pénzért, így megy ez a Nagy Almában.

Van viszont kávéfőző és kávé is. A fürdőnk az első héten nem volt egy álom, mint mondtam régi tapéta, régi kád, ami mozgott kicsit alattunk, itt legalább volt hajszárító, és széf is.Összességében a hotel nem tett olyan jó benyomást a szolgáltatás terén. Hely szempontjából viszont tökéletes volt. A szoba felejthető, egyedül a reggeli híradókat élveztük a nagy tv-n.

A következő hotel Los Angelesben a Sheraton Getway Los Angeles Hotel

A hotel lobbyja gyönyörű, vegyítve klasszikus elemekkel, és modern designnal. Itt egy lakosztályt kaptunk, ami eszméletlen szép volt, és hatalmas. Egy egész házibulit lehetett volna tartani benne. Óriási, kényelmes ágy, piros bőr ágyvéggel, étkező, nappali, iroda, háló, fürdő résszel. Nem is nagyon használtuk ki a teret, körülbelül kétszer, ha elsétáltam a szoba másik végébe.

Az ablakaink a reptérre néztek, féltünk, hogy majd nem fogunk aludni a zajtól, de semmi probléma nem volt. Itt is a fürdőszoba az amiben hibát tudok találni, betettek egy icipici kis mosdót a gyönyörű tükörrel borított fal elé, nem nagyon értettük a dolgot. (Ja és a wcpapír tartó sose ott volt, ahol tényleg normálisan el is érnénk) Itt is volt hajszárító, de nem működött, és túl fáradtak voltunk újat kérni, nem volt minibár, se széf, amit azért hiányoltunk. Internetért itt is fizetni kellett a szobában, viszont a lobbyban nem, se saját géppel, se az ottani 6 számítógéppel. Volt a hotelnek medencéje is, de sajnos a szabad levegőn, ott pedig fagyhalál volt éjszaka, úgyhogy nem vettük igénybe. A fűtés viszont remekül működött a szobánkban. Itt még egy kis hiba volt, a nagy tv-t csak a fotelből lehetett nézni és az ágyból nem, én tettem volna kerekeket arra a tv állványra.

Elautókáztunk az óceánparton egészen Venturába, ahol a Four Point by Sheraton Ventura Harbor - ban aludtunk egy éjszakát. Itt voltak a legkedvesebbek velünk, valószínűleg ezért lett a kedvencünk. A szoba szép tágas volt, a kikötőhöz méltóan a kék és fehér színek domináltak. Kaptunk mindent, még ingyen internet is volt. És megajándékoztak egy welcome csomaggal is érkezésünkkor. (isteni cukorkák voltak benne - fahéjas!) Az ágy hatalmas, mint mindenhol, tiszta és modern minden, klíma nem ment, pont ahogy mi szerettük. A legjobb a hotel medencéje volt, és a jakuzzija. Éjszaka is lehetett használni, és mi igénybe is vettük egy-egy koktéllal. Reggelink nem volt, viszont volt snack automata, ami megmentett az éhhaláltól :)

Visszaautóztunk Los Angelesbe Long Beachre, ahol a Queen Mary-n töltöttünk egy éjszakát. Elég nagy kabint kaptunk, visszarepített a régmúltba a szoba hangulata, mindenhol faborítás volt és rengeteg szekrény ahova pakolni lehetett. (nem pakoltam sehol ki, bőröndből éltünk 2 hétig) Érdekes volt látni a régi ventillátort a plazma tv mellett.

Egyébként a hotelről annyit kell tudni, hogy 1967 óta Long Beachben horgonyoz, szállodaként, konferenciateremként és múzeumként működik. Elterjedt róla, hogy "több pontján kísértetek járnak. Beszámolók szerint néha gyermekhangok hallatszanak a valamikori gyermekőrző szobából és vízhangok a kiürített úszómedencéből. Van, aki szerint John Peddar tűzoltó kísértete is a hajón jár, akit 1966-ban, 18 éves korában a gépházban halálra zúzott egy rácsapódó vízbiztos ajtó" Hát mondanom sem kell, nem voltam nyugodt annyira. A Titanic bizonyos részleteit is a hajón forgatták. Bejárhattuk az egész hajót, nagyon nagy élmény volt.

Los Angelesből Las Vegasba utaztunk, ahol a Carriage House Hotelben szálltunk meg. A szálloda nagyon szép volt, egy komplett lakást kaptunk, konyhával, nappalival - hálóval, étkezővel. Adtak mindent: tusfürdő, fogkrém, hajszárító, széf, kávéfőző, hűtő, sütő, mikró... Mediterrán hangulatú a szoba, pont illett a sivatagi meleghez és a pálmákhoz. Nem a fő utcán volt, de 1 percre tőle, és majdnem középen. Internet volt a lobbyban, a szobában nem is néztük. Semmi rosszat nem tudok írni, mert nagyon jó elrendezése volt, jól kihasználták a teret, a tv-t a kanapéról és az ágyból is lehetett (volna) nézni, mert körbefordult. De Vegasban senki nem tv-zik.

Utunk a Grand Canyonba vezetett, ahol a 66-os út menti Canyon Country Inn-ben szálltunk meg. Érdemes megnézni a honlapot! A (horror)hotel legnagyobb tv-s szobáját kaptuk, mint megtudtuk, majdnem ez lett a vesztünk is. A kedvesnek tűnő kis hotelnél éreztem, hogy baj lesz, valami nem stimmelt. Így utólag a tulajdonos vidám nevetgélése is ördögi kacajnak tűnik. Ugyanis az éjszaka folyamán AZ a bizonyos tv, ami a szekrényben volt elrejtve, elromlott, és elkezdett kiabálni, hogy ő ki akar jönni, és már szikrákat is küldözgetett. Szerencsére "éberségem" megmentett minket a robbanástól/gyulladástól, de én úgy éreztem, hogy nem sok hiányzott.

A városka (Williams) se volt sokkal bizalomgerjesztőbb.Mintha a legenda vagyok keveredett volna egy kisvárosi zombifilmmel. Kihalt utcák, kirakatbábuk, indiánfejek a járdaszéleken, a szél mozgatta a drótokra felakasztott árukat, már csak egy szénaboglya hiányzott ami átgördül előttünk az úton. Visszatérve a szobára, a fürdőben felvillanó piros világítás se győzött meg engem. Az ágy hatalmas volt, ez utunk során mindenhol így volt, és tiszta minden. Volt hűtő, viszont hajszárító nem, és itt is valami kínai szappannal helyettesítették a tusfürdőt. Kaptunk reggelit!, ami az esti kálvária után nagyon jól esett.

A Canyon-i élmények után visszatértünk a Sheratonba. Már nem lakosztályunk volt, de ugyanolyan stílusosan berendezett szobát kaptunk. A kis mosdó itt is jellemző.

Nem sokat időztünk repültünk vissza New Yorkba, a The Manhattan at Times Square-be. Itt először alig akartak nekünk szobát adni (ami le volt foglalva előre) végül jobbat kaptunk, mint az első héten. Egy hibája volt, a jégadagoló automata pont a szobánk mellett állt és nem tudtunk tőle aludni. (bosszúból mindig belerúgtunk, ha elmentünk mellette) A fürdőszoba már nem akart szétesni alattunk, azért a tapéta az maradt a régi. A kilátás és a tudat, hogy hol is vagyunk felejtetett mindent.

Gubacsi Judit

Kedves Látogató,
köszönöm, hogy itt vagy, ha bármilyen kérdésed van emailben felteheted!