Bejelentkezés

Username *
Password *
Remember Me
Különleges vacsora a Costes Étteremben Különleges vacsora a Costes Étteremben Kép: costes.hu

Első házassági évfordulónk ünneplése

Már hetek óta azon gondolkodtunk, hogy mit kéne csinálnunk az első házassági évfordulónkon, több ötletünk is volt végül három programban egyeztünk ki. Mivel még tapasztalatlanok vagyunk az évfordulók terén (ez az első), ezért úgy döntöttünk, hogy megadjuk a módját az ünneplésnek és nagyon exkluzív programokat találtunk ki.

Az első gondolatunk az volt, hogy menjünk el egy-két éjszakára egy jó kis hotelbe, a Spirit hotelt és az abádszalóki Butik Design Rooms-t néztük ki. A Spiritbe nem volt már hely, a Butikba pedig csak 3 éjszakára lehetett foglalni így ezt az ötletünket végül elvetettük. De volt helyette ezer másik, úgyhogy nem keseredtünk el annyira. :)

Végül egy egész programsorozat állt össze a fejünkben, járva Budapest utcáit. Najó, inkább áthajókázva Budapestet (BKK hajó), mert ott jutott eszünkbe az első megálló, a Gresham Palace. Vasárnap délben a nagyon különleges rizi-bizi ebédünk után... :D (a késői kelés és a nem akarunk sokat enni hozadéka) szépen kicsinosítottuk magunkat és elindultunk a Greshambe kávézni. Mivel én még soha nem jártam benne, mindig csak kívülről figyeltem, ezért nagyon jó volt végre belépni és szétnézni Budapest (szerintünk) legszebb hotelében. Az étterem részen éppen vasárnapi brunch volt, úgyhogy mi átmentünk a bárba és ott fogyasztottuk el a jeges kávénkat, ahonnan megcsodálhattuk az üvegkupolás belső teret. Mindenkinek ajánlom, ha csak egy kávéra is ugrik be, mint mi, hogy nézzen szét ebben a pazar épületben! Egyébként a brunch is jó választás, majd egy másik alkalomra azt is kipróbáljuk egyszer.

A második programunk közvetlenül a kávézás után jött, méghozzá az Oxygen Wellness-be foglaltunk egy páros masszázst, de nem is akármilyet! A masszázs neve Coconut Dream volt, ami tartalmazott egy 50 perces kókuszolajas masszázst 2 fő részére, 40 perces jakuzzis fürdőzést, kókusz pohárkrémet és coconut dream koktélt és fitnesz & wellness használatot. A masszázs isteni volt, és nagyon élveztük a jakuzzit, utána pedig átmentünk a medencékhez és még egy órát áztattuk magunkat a pezsgőfürdőben.

A harmadik, és a nap legkülönlegesebb programja ezután következett. Nagy szerencsénkre sikerült a férjemnek asztalt foglalni a Costesbe egy csendes kis asztalnál. A wellness után gyorsan hazaszaladtunk átöltözni és már indultunk is vissza a 9. kerületi étterembe. Életemben eddig egyszer jártam Michelin csillagos étteremben, méghozzá Izraelben a Mul Yam-ban, ami szintén nagy élmény volt, de a Costes mindent vitt. A négyfogásos menüt választottuk, és mint kiderült nagyon jól döntöttünk, mert a végén már egy falatot sem bírtunk enni, annyira jóllaktunk. A négy fogás úgy áll fel, hogy 3 fogás plusz egy desszert, kaptunk előételként bloody marys macaront, tölcsérbe töltött lazacot és még két dolgot, aminek nem tudtam megjegyezni a nevét. Ezután frissen bagettet különleges vaj golyókkal (fokhagymás, sós, olívás, paprikás, pestos). A fogásokat úgy válogattuk össze, hogy ne kérjük ugyanazt a férjemmel, mert régi jó szokásunk, hogy megkóstoljuk egymás ételét. Így megkóstolhattuk a folyami rákfarkakat, kacsamájat, lazacpisztrángot, galambot, borjú fartőt és marhát. Desszertként pedig a férjem a séta az erdőben-t választotta én pedig a robbanást (nézzétek meg róla a videót instán). Végezetül kaptunk egy dobozt benne különleges itallal, süteménnyel és karamellkockával. Mivel a férjem vezetett, én pedig nem ihatok alkoholt, így mentes koktélokat választottunk, a férjem rebarbarás én pedig szőlős limonádét. Az étterem belső kialakítása és személyzete nagyon szimpatikus volt, egyszerű, letisztult, kellemes földszínek és barátságos kiszolgálás. Annak ellenére, hogy egy drága étteremről beszélünk, nem volt semmilyen feszengés, inkább viccelődés és jó hangulat jellemezte az estét. Nagyon örültünk, hogy korán mentünk, mert ahogy hallottuk 8-9 után teltház volt várható és mi nem szeretünk későn enni, így is két órát ott töltöttünk. Nem vagyunk nagy fine dining rajongók, de azt kell, hogy mondjam egyáltalán nem csalódtunk, sőt!!! Isteni ételeket kóstolhattunk, teljesen mást, amit megszokhattunk és jóllakottan, jókedvvel távoztunk az étteremből.

Az első házassági évfordulónk tökéletesre sikerült. Minden a "terv" szerint alakult, pont úgy, ahogy az esküvőnk egy éve, sőt még jobb is volt, mint ahogy elképzeltünk. Nem biztos, hogy minden évben ilyen különleges programmal fogunk készülni, de ez most mindkettőnknek nagyon jól esett. Turisták voltunk a saját városunkban és nem bántuk meg.

Azoknak akik évfordulóra készülnek, csak annyit tanácsolok, hogy próbáljatok ki valami újat, egy új éttermet, új receptet otthon, egy közös túrát, olyan helyeket, ahol még egyikőtök sem volt. Fedezzetek fel valamit együtt, ez a lényege a házasságnak, nem?

Média

Gubacsi Judit

Kedves Látogató,
köszönöm, hogy itt vagy, ha bármilyen kérdésed van emailben felteheted!