Bejelentkezés

Remember Me
A mi esküvőnk A mi esküvőnk Your World © Minden jog fenntartva

A mi nagy napunk

Már egy hónapja boldog házasságban élünk, épp itt volt az ideje, hogy elmeséljem a szervezkedés pillanatait. Az eljegyzés részleteit és az előzményeket már ismeritek, most jöjjön, hogy hogyan is zajlott életünk egyik legszebb napja! Először is a tervezés azzal indult, hogy kitaláltam a színeket, a meghívókat és minden mást, amihez a Pinteresten kerestem inspirációt. A ruhám már korábban körvonalazódott bennem, tudtam mit akarok és féltem is tőle, hogy nem fogok olyat találni, ami majd tetszeni fog. De olyan nagy mázlim volt, hogy az első szalonban a harmadik ruha, amit próbáltam tökéletes volt. Tudtam, hogy az az én ruhám, egyszerű, fehér és variálható is! A ruhát egyébként egy Kalocsai szalonban a Feva esküvői szalonban találtam, amit egy barátnőm ajánlott, akinek szintén onnan volt a ruhája.

Volt egy kis fennakadás a papírokkal, ezt már leírtam nektek, ide kattintva el is tudjátok olvasni az előzményeket. De miután meglett az összes irat, elkészültek a meghívóink is. Ezeket egy barátnőm készítette otthon, teljesen rábíztam magam, csak a papírt és a betűtípust választottam én. Mivel szerettem volna mindent egy stílusban ezért ő készítette az ültetőkártyákat, menülapokat és a befőttes üveg címkéket is! Ezúton is köszi Betti! ❤

A polgári szertartást a harmadik kerületben szerettük volna, Óbudán, mert a barátainknak tavaly ott volt és nagyon megtetszett a terem. Később kiderült, hogy még két barátunknak ott volt az esküvője és ugyanaz az anyakönyvvezető adta össze őket is! :) Azt hallottam, hogy Budapesten ez az egyik legszebb terem, gyönyörűen fel van újítva és sorállás van az esküvőkért. A vacsora helyszínéül a Le Meridien Hotelt választottuk, ott is a csodaszép kupolás termet. A létszám elég minimális volt, csak a szűk család és pár barát.

A nagy nap előtt két nappal kimentünk még a Szigetre. életemben először jártam ott, nagyon tetszett és poénból ott is összeházasodtunk. Jó kis élmény volt, kivéve a sarat, persze kifogtuk a legesősebb napot. De úgy voltunk vele, inkább akkor essen, mint az esküvő napján. Egy nappal az esküvő előtt hazamentem megcsináltatni a körmeimet és a virágokat is mi hoztuk fel Pestre otthonról. (Mindent az én kis városomból és a környékéről szerveztem) Mint az kiderült az utolsó pillanatban, a virágok nem fértek be egy autóba, így kettővel kellett felhozni, életemben először vezettem autópályán ezt az autót full sötétben éjszaka, de megoldottuk.

Reggel izgatottan keltem, nem sokat aludtam kb 3 órát. 6-ra érkezett a fodrászom (otthonról :D Köszi Zsani, hogy fél 5-kor keltél miattam!) Kb másfél óra alatt elkészült a menyasszonyi frizurám és indultunk az Erzsébet térre a sminkesemhez, Szandihoz. Akkora mázlim volt, hogy pont a hotel mellett lakik és csak át kellett ugranom hozzá. Ezután visszamentünk a hotelbe anyukámmal és kezdődött az öltözködés. A fotósunk Brigi már lent várt a Lobbyban és végigfényképezte a napot. ❤ Úgy terveztük, hogy a polgári előtt lesz a fotózás a hotel környékén. Fényképezkedtünk az Erzsébet téren, a rakparton, a Bazilika előtt és a Hotel bárjában. A fotózás teljesen ellazított, nagyon jó hangulatban telt, hip-hop eltelt az idő és már mennünk is kellett a polgárira. A szertartás rövid volt, de eléggé megható, a végén jól eldobtam a csokrot és fotózkodtunk a családdal. Ezután indultunk a Hotelbe a vacsira.

A hotel Le Bourbon átriumában volt a vacsora. A díszítést nem kellett túlzásba vinni, mert a terem már önmagában nagyon szép. Fehér klasszikus székszoknyákat kértem rózsaszín szatén szalaggal. A virágok is fehér és rózsaszínben pompáztak és a köszönő ajándékok, amiket én készítettem is rózsaszínek voltak. Emellett feltettek egy félig átlátszó függönyt, hogy lezárják a termet két oldalról. A menü eléggé különleges volt, ha valaki szeretné itt meg tudja nézni. Annyi biztos, hogy isteni finom volt minden, bár én egy csomó mindent meg sem kóstoltam (szoros volt a fűző :D) De mindenki dicsérte a vacsit, különösen a desszerteket. Egész este ment egy kivetítőn az utazásaink alatt készített képekből egy kis összeállítás, mivel a család nagy része ezeket még nem látta. Plusz készítettem egy esküvő DVD-t, amin romantikus számok mentek. Szerintem ezzel szórakoztam a legtöbbet, mire kiválogattam azt a rengeteg zenét. Az este jó hangulatban telt, ettünk-ittunk beszélgettünk és kb 11-kor ért véget. Mi kaptunk ajándékba egy VIP belépőt a Sziget Eye-ra, amit ki is próbáltunk. Tökéletes nap volt! A mi tökéletes nagy napunk! ❤

A csodás képeket köszönjük Szentgyörgyi Briginek!!! (keressétek bátran: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.)

Gubacsi Judit

Kedves Látogató,
köszönöm, hogy itt vagy, ha bármilyen kérdésed van emailben felteheted!